En el PLENARI DEL PASSAT DIJOUS 29 DE MAIG, L’EQUIP DE GOVERN DEL PARTIDO POPULAR VA REBUTJAR LA MOCIÓ DE COMPROMÍS PER TAL QUE L’ALCALDIA BUSCARA I NOMENARA UN INTERMEDIARI-NEGOCIADOR PER A SOLUCIONAR EL CONFLICTE ENTRE ELLS I LA POLICIA LOCAL.

Ací poden llegir la redacció de la moció:

Vicent Llobell i Bertomeu, portaveu del grup municipal de Compromís de l’Ajuntament de Callosa d’en Sarrià, presenta al Ple municipal la següent moció:

Nomenament d’un intermediari- negociador amb experiència en temes laborals i de policia local per a desbloquejar la situació de conflicte entre la POLICIA LOCAL i l’Alcaldia.

El col·lectiu de la Policia Local de Callosa d’en Sarrià està palesant un profund malestar laboral que repercutix tant en els seus drets com en la seua convivència dins de la societat de Callosa d’en Sarrià.

Hem assistit, des de fa mesos, a un estancament, per part dels responsables d’esta situació, del transcurs de les negociacions. I esta situació està fent que Callosa es trobe en un estat de profunda desprotecció.

Es tracta, doncs, de desbloquejar la situació i arribar a acords satisfactoris per a ambdues parts. Esta millora, a hores d’ara, es veu prou lluny per l’empitjorament de les relacions entre el col·lectiu d’agents i el cap d’este negociat de l’Ajuntament, l’Alcalde-president.

Per tot açò, demanem que l’Alcaldia busque i nomene un intermediari- negociador amb experiència en temes laborals i de policia local que s’encarregue, de manera urgent, d’obrir noves negociacions i buscar les solucions adequades tant per als agents, com per a l’Ajuntament i, sobretot, per al poble de Callosa d’en Sarrià. Este intermediari, lògicament, hauria de ser una persona imparcial i equidistant a les parts.

Vicent Llobell i Bertomeu

Grup municipal de Bloc-Compromís de Callosa d’en Sarrià